Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

søndag den 10. april 2016

Skrivesøndag 1# - Søndag 10/4 2016


Køleskabspoesi

Velkommen til første Skrivesøndag på min Blog!
Hver søndag vil jeg opdatere, hvad der er sket i ugen der er gået, hvad jeg har fået skrevet på, om jeg har skrevet, hvilke teknikker jeg har brugt og hvilke problemer jeg har haft og hvordan jeg har løst dem - kort sagt, om forfatterlivet i hverdagen.
Jeg håber i vil følge med ;)

*****
Denne uge, har jeg rykket rundt derhjemme, så mine køleskabspoesi-magneter er blevet flyttet ind på mit kontor. De hang bare og gav mig dårlig samvittighed på køleskabet, så nu er de blevet kontorpoesi-magneter og det har virkelig hjulpet! Nu sidder jeg og laver poetiske sætninger HVER dag.

Det er et rigtigt godt redskab mod blokade og hjælper til at skrive, hver dag. Desuden er der jo et begrænset ordforråd, så man bliver også udfordret lidt i sætningsopbygning, hvis der ikke lige er det ord man skal bruge ;) - Det kan klart anbefales til alle, der mangler noget inspiration, og så tager det jo ingen tid, lige at smække en sætning sammen! :)
Min yndlingssætning i denne uge er:

Sulten smertes sjæl skinner pinefuldt.
Hvad synes du? :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar