Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

onsdag den 30. november 2016

SKETCHMAS 2016 - Klar, Parat, Start!



Det har været en travl tid for mig i dette semester. Jeg forsøgte mig med inktober, og fik to tegninger i hus. Jeg har forsøgt mig med NaNoWriMo, selvom det kom meget pludseligt over mig, men må indrømme, at det ikke blev i år. Mit studie kommer i første række.
DOG har jeg juleferie fra den 15. december og så har jeg forhåbentlig tid til SKETCHMAS!

Hvad er Sketchmas:
Sketchmas er en tegneudfordring, der er meget udbredt på nettet, især Youtube. Reglerne er simple. Man tegner en tegning hver dag i December, ud fra temaet om jul.

Hvor meget forventer jeg:
Når jeg tænker på, hvor meget (læs lidt) jeg fik lavet til Inktober, modregnet den tid, jeg ikke skal bruge på Bacheloropgave i December, forventer jeg som min. at få lavet 10 tegninger! Dvs. 1/3 af de tegninger der skal laves.
Det er første gang jeg prøver disse forskellige udfordringer, og det er nok meget nemmere, når man ikke har et studie og et studiejob og alt muligt andet ved siden af, men på den anden side, så er der ikke nogen undskyldning, der er god nok, til ikke at prøve.

Hvad skal jeg tegne:


Dag 1: Bamser
Dag 2: Julestok
Dag 3: Julesok
Dag 4: Mussetrappe
Dag 5: Julelys
Dag 6: Stjerneskud
Dag 7: Mistelten
Dag 8: Adventskrans
Dag 9: Julehjerte
Dag 10: Englebasser
Dag 11: Julepost
Dag 12: Pejs 
Dag 13: Lucia
Dag 14: Krystaller
Dag 15: Grinch
Dag 16: Julegris
Dag 17: Juleby
Dag 18: Snefnug
Dag 19: Snedronning
Dag 20: Legetøjsfabrik
Dag 21: Nissemagerskrædder
Dag 22: Smeltende Snemand
Dag 23: Kane med rensdyr
Dag 24: Juletræet med sin pynt
Dag 25: Pakkeleg
Dag 26: Afskyelige snemand
Dag 27: Skøjteprinsesse
Dag 28: Julemandens lillebror
Dag 29: Alene Hjemme
Dag 30:Julestrik
Dag 31: Nytår







Ingen kommentarer:

Send en kommentar