Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

torsdag den 1. december 2016

Månedens favoritter 6 # - November SPECIAL - Bog&Ide ROV 98% besparelse!


Ved et magisk tilfælde faldt jeg og min søster over en markedsbutik, i City Vest. Det så ret trist ud, men vi kunne alligevel ikke lade være at kigge. 
Fyld Posen for 100 kr. 
Men hvor meget kunne man lige skrabe sammen? Min søster var positiv, men jeg var skeptisk. Vi kunne da lige kigge, sagde jeg. Før jeg havde set mig om, sad vi i den vildeste besparelsesrus og pakkede posen om, så der kunne være mere i den.

I alt købte vi varer, for hvad der svarede til ca. 4700 kr. Det er en besparelse på 98 %!
På billederne ovenfor, ses ALLE de ting vi fik! Vi delte det op i mine ting, min søsters og fælles, som bl.a. er alle de forskellige mønstrede washi-tape, som vi skal bruge til scrapbøger.

Nedenfor ses de ting jeg fik skrabt sammen.



Ja, jeg gik lidt amok. De havde en MASSE penalhuse. Og jeg snuppede en af ALLE sammen! Jeg ved det, jeg har et problem. Hvad skal jeg dog bruge alle dem til?! Mange af dem, kan bruges til at sættes udenover notesbøger, da der er en elastik på. Andre, de små tykke pølsede på første billede, kan sættes i de kalendere, som jeg hamstrede (se nedenfor), eller sættes i et bundt nøgler.

I alt fik jeg 17 Penalhuse... Jeg var generøs, så min søster fik også lige to.



Filofax og mapper!!
Jeg fik snuppet tre filofax kalendere, som jeg vil bruge til at lave en form for bullet journal/smashbook planner, som er en form for kalender/dagbog /scrapbog. Derudover fandt jeg en virkelig fin scrapbog, som jeg vil lave om til noget andet og to kalenderholdere, som jeg ikke helt ved, hvad jeg skal bruge til endnu.


En masse random stuff, blev det også til. Her fandt jeg en fin lille skitseblok, en masse mini-kontorartikler, både sakse, hulmaskiner, blyanter, tuscher og tape!
Derudover fandt jeg en pakke emd 6-kantede notesbøger og en mini-notesbog.


Flere underlige ting. En touch-pen til min telefon, som vist allerede er blevet væk? En blyantsholder-klips, som man kan klipse på en blok papir, en notesbog eller lignende. SÅ fandt jeg nogle underlige plastiklommer med sjove rum, et rør med blyanter og kuglepenne, et lille mini-staffeli og en notesbog der ligner biblen, fordi hvorfor ikke, når man læser Religionsvidenskab! :)

Det var alt for denne gang, alt hvad jeg fik raget til mig! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar